عرض ادب خدمت دوستانی که قصد خریددارن. دیگه حس حال هیچی رو ندارم اکانتمو میفروشم برم پی زندگیم. اکانت خیلی خوش شانسی هست.110 تا متیک داره. همه سیزن ها الایت صد کردم. همه گان ها دارای اسکین های مختلفی هستند چه ساده چه آپگریدی. امفور یخی و اسکارل کاغذی ایدبل اژدها و ام 16 اسکلتی و غیره و اسکین ماشین های آپگریدی مثل جیپ میرادو پیکان موتور. غیره و دارای کاراکتر سارا آنا و.. پت سگ و گربه و پت متیک اژدها سه سر و ایکس سوییت انوخرا لول دو و کلی آیتم های دیگه خرج این اکانت خیلی کردم ولی دیگه حوصله بازی ندارم